Exper, Windows 8'i önerir.

Teknik Servis İşleyişi

Değerli Müşterimiz;
Tüm Exper ürünleri Exper Bilgisayar A.Ş. garantisi ve güvencesi altındadır. Ürünlerimiz 2 (iki) yıl garantilidir. Garanti süresi fatura tarihinden itibaren başlamakta olup, garanti kapsamındaki hizmetlerimiz kullanıcı kaynaklı olmayan donanımsal problemlerinin giderilmesini içermektedir.

Ürününüzde bir problem oluşması durumunda;

• Web Sitemizde "Destek" menüsü altında bulunan Sıkça Sorulan Sorular bölümünü inceleyebilirsiniz.
• Hızlı Destek Hattımızdan (0850 277 00 85) hafta içi 08:00-17:30 saatleri arasında teknik yardım alabilirsiniz.
• Telefon yardımı ile giderilemeyen problemlerde yetkili servislerimizden destek alabilirsiniz. 

Exper markalı Notebook, Tablet, Masaüstü PC, AIO, Monitör ve diğer ürünlerinizi Yurtiçi Kargo (Müşteri Kodu:246998998) ile aşağıda irtibat bilgilerini verdiğimiz merkez servisimize gönderebilirsiniz.

Exper Bilgisayar Sistemleri Sanayi ve Ticaret A.Ş.
Organize Sanayi Bölgesi, Nato Yolu 4. Cadde No:1, 1-2. Kat (A-B Bölümü) 34775 Yukarı Dudullu - Ümraniye / İstanbul

Yetkili Servisler

Yetkili servislerimizden destek alabilmeniz için öncelikle hafta içi 08:00-17:30 saatleri arasında Hızlı Destek Hattımızı  (0850 277 00 85) arayıp, çağrı kaydınızı oluşturmanız gerekmektedir!

Yetkili servis noktalarına ulaşmak için buraya tıklayınız.
 
Yetkili servislerimize teslim edeceğiniz ürünlerde, ürüne ait garanti belgesi ve fatura fotokopisinin de ürün ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir. Ürününüzü yetkili servisimize teslim ettiğinizde “Servis Formu” nun bir nüshasını yetkili servisimizden almayı unutmayınız! Aldığınız servis formu üzerinde bulunan tüm bilgilerin doğru ve eksiksiz olduğunu kontrol ediniz.

Servislerimizde bulunan ürününüzün durumunu web sitemizde `'Destek''  menüsü altında bulunan  Teknik Servis Ürün Takibi bölümünden takip edebilirsiniz.
 
 
Çağrı Merkezi